Bewoner krijgt rook binnen bij woningbrand Kerkrade

De straat werd afgezet tijdens het blussen © Track 88
Bij een woningbrand in Kerkrade heeft een bewoner rook binnengekregen.
Het slachtoffer is door ambulancepersoneel behandeld, maar hoefde volgens een correspondent niet mee naar het ziekenhuis.
De brand aan de Kasperenstraat brak rond 13:00 uur door nog onbekende oorzaak uit. Omdat het om een geschakelde woning ging schaalde de brandweer snel op, en werden er verschillende blusploegen opgeroepen. De brand was snel onder controle.

💬 WhatsApp ons!
Heb jij een tip of opmerking voor de redactie? Stuur ons een bericht via WhatsApp of stuur een mail naar redactie@l1.nl!